Zwrot kosztów
ZWROT PONIESIONYCH KOSZTÓW NA LOKALIZACJĘ WYCIEKU NAPRAWĘ ORAZ OSUSZANIE
ROZLICZAMY SIĘ BEZGOTÓWKOWO Z TOWARZYSTWAMI UBEZPIECZENIOWYMI
Co to oznacza ?
My robimy nasza robotę – lokalizujemy wyciek, naprawiamy go, osuszamy, a Państwo nie płacicie nic nie swojej kieszeni. Za wszystko płaci towarzystwo ubezpieczeniowe.
Jak to robimy ?
Przez lata współpracy z ubezpieczycielami wypracowaliśmy sobie kredyt zaufania i dobre imię. Znamy zasady na jakich działa ubezpieczalnia i przygotowujemy naszą dokumentację bardzo sumienie tak, żeby nie było wątpliwości, że odszkodowanie się Państwu należy.
Co musicie Państwo podpisać ?
Podpisujecie Państwo dwa dokumenty umowę na wykonanie prac diagnostycznych oraz umowę cesji czyli przekazania odszkodowania z Państwa ubezpieczenia wprost na nasze konto bankowe. I tyle. W sumie dwa podpisy.
Więcej szczegółów o zwrocie kosztów – poniżej !
Najważniejsze pytanie: Czy posiadacie Państwo ubezpieczenie budynku lub mieszkania ?
Jeżeli odpowiedź brzmi TAK – to mały połowę sukcesu.
Wszystkie lub prawie wszystkie ubezpieczenia zwracają za naprawę instalacji czyli hydraulika, osuszanie i przywrócenie nieruchomości do stanu sprzed powstania szkody.
Należy sprawdzić czy w Państwa polisie jest zapis o zwrocie kosztów za POSZUKIWANIE PRZYCZYNY SZKODY . Nie zawsze ten zapis jest na polisie – warto zadzwonić do osoby, która sprzedała Państwu ubezpieczenie lub zapytać o to przy zgłoszeniu szkody.
Należy pamiętać, że nieruchomości, na które zaciągnięte był ( jest ) kredyt są świetnie ubezpieczone przez bank Państwa pieniędzmi i zwykle mają POSZUKIWANIE PRZYCZYNY SZKODY
Jeżeli posiadacie Państwo w swojej polisie POSZUKIWANIE PRZYCZYNY SZKODY – rozliczamy się za całą usługę bezgotówkowo. Podpisujecie Państwo odpowiednie dokumenty i cała usługę poszukiwania miejsca nieszczelności, naprawy instalacji oraz osuszania ROZLICZAMY BEZGOTÓWKOWO
Jeżeli nie posiadacie Państwo w swojej polisie zapisu o POSZUKIWANIU PRZYCZYNY SZKODY – nie możemy rozliczyć kosztów poszukiwania bezgotówkowo. Jednak koszty naprawy instalacji oraz osuszania wciąż jesteśmy w stanie rozliczyć bez gotówki czy przelewu z Państwa strony.
Przygotowujemy pełną dokumentację dla ubezpieczyciela – zdjęcia+pisma i inne dokumenty są po naszej stronie
Jeżeli mieszkacie Państwo w województwie śląskim zapraszam do kontaktu telefonicznego – wytłumaczę i pomogę zgłosić szkodę – tel 731 925 925 – jeżeli nie odbieram proszę o SMS z krótkim opisem sprawy – oddzwonię tak szybko jak to tylko możliwe.
Poniżej :
Skan jednego z wielu listów jakie otrzymuje w sprawie wypłaty odszkodowania za moje konto.
Prace zostały wykonane, ubezpieczenie otrzymało komplet dokumentacji – dostajemy przelew z towarzystwa ubezpieczeniowego za wykonane prace.